
Η εφημερίδα ισχυρίζεται
ότι στο «ουδετερόθρησκο» κράτος που σχεδιάζεται πλέον και προτείνεται να δημιουργηθεί, στην Ελλάδα, θα
εξαλειφθούν πλήρως τα θρησκευτικά Σύμβολα, ενώ παράλληλα ο διευθυντής της
εφημερίδας «ΕΣΤΙΑ» κ. Μανώλης Κοττάκης αναφέρει στο σημερινό κύριο άρθρο της, ότι τίθεται το ερώτημα: «Πώς συμβιβάζεται η ουδετεροθρησκεία με τον Σταυρό στη
Σημαία και τον Σταυρό στον Κοντό της σημαίας;».
Αναφέρεται επίσης ότι, στην τελική πλέον πρόταση των αθέων
που επιλέξαμε να μας κυβερνούν, δεν υπάρχει αναφορά σε ζήτημα αλλαγής σημαίας,
αν και επισημαίνεται ότι η Ελληνική
Πολιτεία είναι θρησκευτικά ουδέτερη. Επικρατούσα θρησκεία παραμένει η Ορθόδοξη
Εκκλησία, αλλά… στην Ερμηνευτική Δήλωση προστίθεται
ότι ο όρος επικρατούσα θρησκεία δεν αποτελεί αναγνώριση επίσημης κρατικής
θρησκείας. Όμως, υπάρχει αναφορά, στην κατάργηση του θρησκευτικού όρκου για
τον Πρόεδρο της Δημοκρατίας και τους βουλευτές.
Σατανική νοοτροπία και πονηρά σχέδια, είναι ικανοί οι
ανθέλληνες πολιτικάντηδες να παράγουν, στήνοντας παγίδες στους αφελείς
Έλληνες! Ποιος μπορεί να μου πει: Αν η
Ορθόδοξη Θρησκεία, θα θεωρείται, ως «μη αναγνωρίσιμη και επίσημη κρατική
Θρησκεία» των Ελλήνων, τότε… ποια έννοια έχει, να λέγεται: «Επικρατούσα
Θρησκεία» στην Ελλάδα;
Η διατύπωση αυτή, κατά την γνώμη μου, δεν έχει να κάνει τόσο
με την Ορθόδοξη Εκκλησία μας, αλλά… σκοπό έχει να τονίσει, ότι: «πλέον, το
κράτος δεν είναι Ορθόδοξο και κυρίως ελληνικό!
Και το σκεπτικό τους είναι: «εφ’ όσον το κράτος αυτό δεν αναγνωρίζει την
Ορθόδοξη Εκκλησία της Ελλάδος, ως επίσημη θρησκεία του κράτους που λέγεται Ελλάδα,
τότε αυτό το κράτος, ή δεν αποτελείται στην πλειοψηφία του από Ορθόδοξο Ελληνικό
πληθυσμό και επομένως αυτό το κράτος, δεν είναι ούτε ορθόδοξο, μα ούτε και
Ελληνικό!

«Ο Καιρός γαρ εγγύς», θα δούμε αν καταφέρουν να κτυπήσουν την
Ορθοδοξία στις καρδιές των Ελλήνων! Όσο για
την Εκκλησία της Ελλάδος… κείτεται χαμαί, αδύναμη και έρπουσα. Δυστυχώς!
π. Νικόλαος
Δεν υπάρχουν σχόλια:
Δημοσίευση σχολίου
Τα σχόλια, δεν είναι χώρος στείρας αντιπαράθεσης, αλλά προβληματισμού και γόνιμου διαλόγου.